مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

اولین جشنواره استانی فرهنگ هنری و دانش بنیان «فردخت» برگزار می‌شود 

«علیمردانی» از برگزاری اولین جشنواره استانی فرهنگ هنری و دانش بنیان «فردخت» خبر داد.
کد خبر: ۶۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸ - 29August 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «صغری علیمردانی» امروز در  جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره استانی فرهنگ هنری و دانش بنیان «فردخت» اظهارداشت: فردخت یک جشنواره فرهنگی هنری و دانش بنیان در حوزه صنعت مد و لباس است.

وی افزود: این جشنواره با ارائه الگوهای ایرانی اسلامی برگرفته از ظرفیت‌های منطقه‌ای و ملی و با حضور موثر اساتید پژوهشگران و هنرمندان فرهیخته با هدف محقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی هنری نظامی جمهوری اسلامی و با رویکرد بستر تمدن سازی نوین ایرانی اسلامی توسط بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی( ع) استان زنجان برگزار خواهد شد .

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان بیان کرد: این جشنواره با همکاری ادارات و نهادهای مختلف از جمله شهرداری،آموزش پرورش، اتاق اصناف، آموزشگاه فنی حرفه‌ای الزهرا(س) در راستال تولید پوشاک اسلامی ایرانی در مهرماه سالجاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در سه سطح اثر طرح تحقیق و پژوهش با مشارکت دانشجویان در رشته طراحی دوخت، دانش آموزان، آموزشگاه‌های آزاد، خیاطان، تولید کنندگان، مزن‌داران و طراحان حرفه‌ای و صنفی برگزار می‌گردد. 

علیمردانی افزود: مهلت ثبت نام ۲۵ شهریور ماه  و مهلت تحویل آثار ۳۱ شهریور ماه سالجاری می‌باشد و  شرکت کنندگان می‌توانند از طریق سایت اقدام به ثبت نام  کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: در پایان جشنواره از اثرهای برتر در سطوح مختلف تجلیل به عمل خواهد آمد و نمایشگاهی از دستاوردهای این جشنواره در سطح شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها